Ostoskori on tyhjä!
Ostoskori on tyhjä!
Hei! Kuinka voin auttaa sinua tänään? Kirjoita tilauksesi 6-numeroinen tilausnumero ja sähköpostiosoitteesi, jos tarvitset apua tilauksesi kanssa. Tarvitsen molemmat turvallisuussyistä. 🙂 ps. Älä lataa sivua uudelleen, jos vastaukseni viivästyvät; jos lataat sivun uudelleen tai poistut sivulta, viestit katoavat.
Täytä alla tilausnumero ja postinumero. Klikkaa Muuta-painiketta, niin sinut ohjataan sivulle, jossa voit tehdä nämä muutokset itse.
Näiden vaihtoehtojen kautta
VASTAUS: Saat sähköpostin ja joskus myös tekstiviestin, kun lähetämme tilauksesi. Jos et ole saanut kumpaakaan, on hyvin todennäköistä, että emme ole vielä lähettäneet tilaustasi.
Arkipäivisin teemme parhaamme lähettääksemme tilauksesi 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, edellyttäen että kaikki tilauksen tuotteet ovat varastossa.
Jos olet tehnyt ennakkotilauksen tuotteista, joita ei ole varastossa, lähetämme yleensä tilauksen vasta, kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastoon.
VASTAUS: Kyllä, voit niin kauan kuin emme ole pakanneet tai lähettäneet tilaustasi. Voit myös peruuttaa lähettämättömät tuotteet osittain lähetetystä tilauksesta.
Täytä tilausnumero ja postinumero yllä kohdassa "Muuta tilaustasi täällä", niin sinut ohjataan sivulle, jossa voit peruuttaa tilauksesi. Linkki tähän löytyy myös tilausvahvistuksestasi.
VASTAUS: On parasta, että otat ensin yhteyttä maksukumppaniimme Sveaan laskukysymyksissä. Saat yhteyden Sveaan numerosta 08 514 931 13 tai sähköpostitse [email protected]. Voit myös kirjautua Sveaan henkilökohtaisella numerollasi ja pankkitunnuksillasi nähdäksesi laskusi ja maksusi: http://mypages.svea.com/
VASTAUS: Lue lisää sivultamme palautuksista. Jos et saa täydellistä vastausta kysymykseesi sieltä, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä.
VASTAUS: Myymme vain aitoja tuotteita, jotka on hyväksytty Euroopan markkinoille.
VASTAUS: Jos olemme onnekkaita, tuotteessasi on vain pieni pumppuongelma, jonka voit korjata itse. Seuraa näitä ohjeita ja katso, alkaako pumppu toimia.
Hajusteet:
Ihovoiteet:
Useimmat ihovoiteet eivät imeydy putken kautta kuten hajusteet, vaan "tyhjiöpaineen" avulla. Tilannetta pahentaa usein, jos avaat pullon nähdäksesi, onko sisällä putki.
1. Paina pumppua monta kertaa. Ei ole harvinaista, että tarvitaan 50-100 painallusta. Monien painallusten jälkeen pumppu alkaa taas toimia.
Jos yllä olevat ohjeet eivät toimi, ota meihin yhteyttä, jos haluat tehdä takuuvaatimuksen tuotteesta.
VASTAUS: Saamme ajoittain valituksia hajusteiden keston lyhyydestä. Kun saamme palautuksen, käy yleensä ilmi, että hajuste kestää juuri niin kauan kuin sen pitää; me haistamme sen useita tunteja pidempään kuin asiakas sanoi.
Jos et haista hajustetta niin kauan kuin luulet sen kestävän, syynä voi olla jokin seuraavista.
VASTAUS: On olemassa useita verkkosivustoja, joilla voit tarkistaa tämän syöttämällä tuotteen eräkoodin. Esimerkiksi osoitteessa http://www.checkfresh.com/.
Älä sekoita eräkoodia viivakoodiin (EAN-koodi) tai muihin koodeihin. Eräkoodi on yleensä 4-6 merkin pituinen koodi, joka koostuu numeroista ja/tai kirjaimista. Löydät koodin yleensä pakkauksen pohjasta (joskus toiselta sivulta), ja se on yleensä vaikeimmin nähtävissä oleva koodi.
Voit myös tunnistaa eräkoodin siitä, että se ei ole osa pakkauksen "designia" pakkauksen valmistajalta. Sen sijaan se on leimattu tai painettu sen jälkeen, kun hajustepullo on asetettu pakkaukseen.
Keskustele ensin kanssamme chatissa; jos emme voi auttaa sinua sillä tavalla, saat sähköpostiosoitteemme.
Teemme parhaamme vastataksemme sähköposteihin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin. (Joulun ja suurten lomien aikana vastausaikamme voivat olla hieman pidempiä verrattuna tavallisiin viikonloppuihin).
Tervetuloa Glammaan. Olemme ruotsalainen yritys. Lähetämme kaiken omasta varastostamme Ruotsissa. Voit ostaa laajan valikoiman hius-, meikki-, ihonhoitotuotteita ja tuoksuja.
Choose your Language
Copyright © 2025 Vou You AB. EU VAT No: SE556998131801