Yhteydenotto & Asiakaspalvelu

Keskustele alla olevan superälykkään tekoälybotimme kanssa! Hänen nimensä on Aicicia ja hän vastaa ympäri vuorokauden

Hei! Kuinka voin auttaa sinua tänään? Kirjoita tilauksesi 6-numeroinen tilausnumero ja sähköpostiosoitteesi, jos tarvitset apua tilauksesi kanssa. Tarvitsen molemmat turvallisuussyistä. 🙂 ps. Älä lataa sivua uudelleen, jos vastaukseni viivästyvät; jos lataat sivun uudelleen tai poistut sivulta, viestit katoavat.

?


Muuta tilaustasi täällä

Vaihda puhelinnumero / Vaihda osoite / Peruuta tilaus

Täytä alla tilausnumero ja postinumero. Klikkaa Muuta-painiketta, niin sinut ohjataan sivulle, jossa voit tehdä nämä muutokset itse.




Usein kysytyt kysymykset

KYSYMYS: Kuinka seuraan tilaustani/toimitustani?

Näiden vaihtoehtojen kautta

  1. Seurantalinkin kautta, jonka lähetimme sinulle sähköpostitse ja tekstiviestillä.
  2. Kysy yllä olevassa chatissa.
  3. Syötä tilausnumero ja postinumero yllä ja klikkaa painiketta

 

KYSYMYS: Missä tilaukseni on?

  • Yleisin tilanne on, että tilaus on itse asiassa saapunut noutopisteeseesi/palvelupisteeseesi, mutta et ole saanut ilmoitusta kuljetusyritykseltä. Sinun pitäisi olla saanut seurantakoodi sähköpostitse meiltä (mahdollisesti myös suoraan kuljetusyritykseltä). Seuraa tilaustasi
  • Oletko varma, että olemme lähettäneet tilauksesi? Jos yksi tai useampi tuote oli loppu varastosta, joskus odotamme lähettämistä, kunnes kaikki tuotteet ovat varastossa. Tämä tieto pitäisi olla selvä tilaushetkellä.
  • Olemme lähettäneet sen, mutta kuljetusyrityksellä on tapahtunut epätavallisen pitkä viivästys.
  • Se on täysin kadonnut toimituksessa. Tämä tapahtuu noin kerran 500 tilauksesta ja on aina ikävää, kun näin käy. Sinun ei tarvitse kärsiä, sillä joko palautamme maksusi tai lähetämme tilauksen uudelleen. Jos et ole saanut tilaustasi 2 viikkoa lähetyksen jälkeen, ota meihin yhteyttä niin ratkaistaan asia.

 

KYSYMYS: Oletteko lähettäneet tilaukseni? Milloin tilaukseni lähetetään?

VASTAUS: Saat sähköpostin ja joskus myös tekstiviestin, kun lähetämme tilauksesi. Jos et ole saanut kumpaakaan, on hyvin todennäköistä, että emme ole vielä lähettäneet tilaustasi.
Arkipäivisin teemme parhaamme lähettääksemme tilauksesi 24 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä, edellyttäen että kaikki tilauksen tuotteet ovat varastossa.
Jos olet tehnyt ennakkotilauksen tuotteista, joita ei ole varastossa, lähetämme yleensä tilauksen vasta, kun kaikki tuotteet ovat saapuneet varastoon.

 

KYSYMYS: Olen peruuttanut tilaukseni, jota ei ole vielä lähetetty. Voinko peruuttaa sen?

VASTAUS: Kyllä, voit niin kauan kuin emme ole pakanneet tai lähettäneet tilaustasi. Voit myös peruuttaa lähettämättömät tuotteet osittain lähetetystä tilauksesta.
Täytä tilausnumero ja postinumero yllä kohdassa "Muuta tilaustasi täällä", niin sinut ohjataan sivulle, jossa voit peruuttaa tilauksesi. Linkki tähän löytyy myös tilausvahvistuksestasi.

 

KYSYMYS/ONGELMA: En pääse kirjautumaan / Unohdin salasanani.

Pyydä uusi salasana täältä

 

KYSYMYS: Minulla on kysymys laskustani tai osamaksusta.

VASTAUS: On parasta, että otat ensin yhteyttä maksukumppaniimme Sveaan laskukysymyksissä. Saat yhteyden Sveaan numerosta 08 514 931 13 tai sähköpostitse [email protected]. Voit myös kirjautua Sveaan henkilökohtaisella numerollasi ja pankkitunnuksillasi nähdäksesi laskusi ja maksusi: http://mypages.svea.com/

 

KYSYMYS: Kuinka teen palautuksen?

VASTAUS: Lue lisää sivultamme palautuksista. Jos et saa täydellistä vastausta kysymykseesi sieltä, ole hyvä ja ota meihin yhteyttä.

 

KYSYMYS: Myyttekö aitoja/originaaleja tuotteita?

VASTAUS: Myymme vain aitoja tuotteita, jotka on hyväksytty Euroopan markkinoille.

 

KYSYMYS: Ihovoiteen/hajusteen pumppu ei toimi. Mitä minun pitäisi tehdä?

VASTAUS: Jos olemme onnekkaita, tuotteessasi on vain pieni pumppuongelma, jonka voit korjata itse. Seuraa näitä ohjeita ja katso, alkaako pumppu toimia.

Hajusteet:

  1. Pidä sormea suihkureiän päällä, josta hajuste suihkuaa ulos.
  2. Paina pumppua 15 kertaa pitäen sormea suihkureiän päällä.
  3. Poista sormi suihkureiän päältä ja paina pumppua uudelleen 15 kertaa.
  4. Odota 10 minuuttia ja testaa, toimiiko pumppu normaalisti.

Ihovoiteet:

Useimmat ihovoiteet eivät imeydy putken kautta kuten hajusteet, vaan "tyhjiöpaineen" avulla. Tilannetta pahentaa usein, jos avaat pullon nähdäksesi, onko sisällä putki.
1. Paina pumppua monta kertaa. Ei ole harvinaista, että tarvitaan 50-100 painallusta. Monien painallusten jälkeen pumppu alkaa taas toimia.

Jos yllä olevat ohjeet eivät toimi, ota meihin yhteyttä, jos haluat tehdä takuuvaatimuksen tuotteesta.

 

KYSYMYS: Hajuste ei kestä niin kauan kuin sen pitäisi, mikä on vialla?

VASTAUS: Saamme ajoittain valituksia hajusteiden keston lyhyydestä. Kun saamme palautuksen, käy yleensä ilmi, että hajuste kestää juuri niin kauan kuin sen pitää; me haistamme sen useita tunteja pidempään kuin asiakas sanoi.

Jos et haista hajustetta niin kauan kuin luulet sen kestävän, syynä voi olla jokin seuraavista.

  1. Sinä itse totut tuoksuun nopeasti. Tämä pätee kaikkiin tuoksuihin, joille altistut pidemmän aikaa; et enää huomaa niitä. Kysy ystävältä, perheenjäseneltä tai työkaverilta muutaman tunnin kuluttua, mitä he tuoksusta ajattelevat? Usein he haistavat sen vielä silloin, kun sinä et (tietenkään yhtä voimakkaasti kuin heti suihkuttamisen jälkeen). Älä kerro, että luulet jonkin olevan vialla tai ettet haista sitä, sillä se vaikuttaa heidän arvioonsa.
  2. Oletko sairas flunssalla, influenssalla tai koronavirus covid-19:llä? Tämä heikentää hajuaistiasi.
  3. Oletko ostanut eau de Toilette (edT) -version hajusteesta, josta sinulla aiemmin oli eau de Parfum (edP)? edT ei kestä yhtä kauan. edC kestää vielä lyhyemmän ajan.
  4. Valmistaja on uudelleenmuotoillut tuoksun.
  5. Lopuksi, harvinaisin vaihtoehto, että se on vanha. Voit tarkistaa hajusteen iän tarkistamalla eräkoodin. Katso alta, miten voit tarkistaa tämän itse. Hajusteen pitäisi kestää vähintään 5 vuotta valmistuksesta. Monet valmistajat lupaavat 7 vuoden säilyvyysajan. Jos se on vanha, tämä on pätevä syy reklamaatioon, ja olet tervetullut ottamaan meihin yhteyttä vaatiaksesi korvausta tuoksusta.

 

KYSYMYS: Kuinka tarkistan tuoksun säilyvyysajan?

VASTAUS: On olemassa useita verkkosivustoja, joilla voit tarkistaa tämän syöttämällä tuotteen eräkoodin. Esimerkiksi osoitteessa http://www.checkfresh.com/.

Älä sekoita eräkoodia viivakoodiin (EAN-koodi) tai muihin koodeihin. Eräkoodi on yleensä 4-6 merkin pituinen koodi, joka koostuu numeroista ja/tai kirjaimista. Löydät koodin yleensä pakkauksen pohjasta (joskus toiselta sivulta), ja se on yleensä vaikeimmin nähtävissä oleva koodi. 

Voit myös tunnistaa eräkoodin siitä, että se ei ole osa pakkauksen "designia" pakkauksen valmistajalta. Sen sijaan se on leimattu tai painettu sen jälkeen, kun hajustepullo on asetettu pakkaukseen.

 

Ota yhteyttä

Keskustele ensin kanssamme chatissa; jos emme voi auttaa sinua sillä tavalla, saat sähköpostiosoitteemme.

Teemme parhaamme vastataksemme sähköposteihin 24 tunnin kuluessa arkipäivisin. (Joulun ja suurten lomien aikana vastausaikamme voivat olla hieman pidempiä verrattuna tavallisiin viikonloppuihin).