Ostoskori on tyhjä!
Ostoskori on tyhjä!
Ostosopimukset tehdään, kun olet suorittanut tilauksen ja olemme lähettäneet sinulle tilauksen vahvistuksen sähköpostitse. Voidaksesi tilata meiltä sinun on oltava täysi-ikäinen tai sinulla on pitäjän lupa.
Sinun vastuulla on kirjoittaa oikea osoite ja yhteystiedot, kuten sähköpostiosoite ja matkapuhelinnumero. Olemme suorittaneet osan sopimuksesta, kun olemme lähettäneet tilauksen määritettyyn osoitteeseesi määrittelemilläsi yhteystiedoilla. Seuraavissa tilanteissa asiakas asiakkaana on maksettava:
Jos olet kirjoittanut väärän osoitteen ja lähetys ei tavoita sinua, eikä sitä palauteta meille.
Jos syötit väärän matkapuhelinnumeron, niin että toiselle henkilölle ilmoitettiin tekstiviestitse ja jollain tavalla hän voi noutaa lähetyksesi.
Jos virheiden hinnoittelu on ilmeistä, pidätämme oikeuden (sopimuslain 32 pykälän nojalla) korjata virhe jälkikäteen. Jotta se olisi ilmeisen virheellinen hinta, tuotteen on oltava myyty puoleen tai vähemmän normaalihinnastamme tai vähintään 70 prosentilla alle suositushinnan.
Jos et ole tyytyväinen korjaukseemme, sinulla on ilmeisesti oikeus peruuttaa ostoksesi.
Ulkomuoto
Kun tilaat kosmeettisia tuotteita (esim. Ihonhoitotuotteita, hiustenhoitoa, meikkejä, tuoksuja) tai hygieniatuotteita, teet sopimuksen nimetyn tuotteen ostamisesta. Tuotteen kuva on tarkoitettu havainnollistamiseen, ja tuotteen ulkonäkö voi tosiasiassa poiketa dermastore.se-sivuston kuvasta. Se, että tuotteen ulkonäkö eroaa kuvasta, ei ole pätevä syy valitukseen, ellei ero ole merkittävä.
Ei ole harvinaista, että valmistajat suunnittelevat tuotteitaan uudelleen, ja emme ehkä aina pidä verkkosivustoa ajan tasalla uusimman tuotesuunnittelun kanssa. On myös käynyt niin, että tuotekuvat ovat täysin digitaalisia esityksiä tuotteista, ts. ei valokuvia. Joskus voimme näyttää kuvan, joka kuvaa samaa tuotetta, mutta jolla on eri koko kuin tuotenimessä mainittu, tuotteen nimessä ilmoitettu koko on se mitä ostat.
Tuoksut
Jos tuoksu on erilainen kuin mitä olet kokenut aiemmin, se ei yleensä tarkoita, että tuoksussa olisi jotain vikaa. Hajuvesien valmistajat muotoilevat toisinaan osan tuoksuistaan uudelleen. Tämä johtuu mm. hajusteena käytettävät kemikaalit ovat säännöllisesti kiellettyjä EU:n tasolla. Se, että ostamasi tuoksu ei haju kuten ennen, ei ole pätevä syy valitukseen.
Jos haju on pahentunut iän takia, se on aina pätevä syy valitukseen.
Osa myymistämme tuotteista on ollut pitkään pois käytöstä, mutta suuren kysynnän vuoksi niitä on edelleen saatavilla toimittajalta. Tämä tarkoittaa, että voit vastaanottaa useita vuosia vanhan tuotteen, jos sen valmistus on lopetettu monta vuotta sitten.
Emme ole vastuussa, jos tilaat tuotteen, jonka valmistus on lopetettu, ja vastaanotat tuotteen, joka on valmistettu ennen sen lopettamista. Näissä tilanteissa on sinun vastuullasi selvittää, onko tuotetta vielä valmistettava, ja tehdä päätös tilata sen ennen tilauksen tekemistä. Jos vanha tuote (jonka laatu on selvästi heikentynyt iän takia) lähetetään vaikka uusia kappaleita on olemassa, on tämä pätevä syy reklamaatioon.
Hyväksymme kortit ja paypal.
Hintaamme säätelevät markkina- ja ostohinta, mikä tarkoittaa, että hinnat voivat joskus muuttua päivästä toiseen. Sinulla ei siis asiakkaana ole oikeutta ostaa tuotetta tietyllä hinnalla, jonka olet nähnyt verkkosivulla eri päivänä kuin ostohetkellä, koska hinnat muuttuvat jatkuvasti.
Normaali toimitusaika on 2-4 työpäivää siitä, kun olemme saaneet tilauksen varastossa olevista tavaroista. Pyrimme lähettämään tilauksesi viimeistään työpäivänä tilauksen tekemisen jälkeen, toimitusaika on yleensä 1-3 päivää
Jos olet tilannut hajuveden etkä asu missään seuraavissa maissa: Ruotsi, Tanska (ei Grönlanti), Norja (ei Huippuvuori) tai Suomi, on olemassa vaara, että tilauksesi toimitus evätään. Tämä johtuu siitä, että hajuvesiä ei saa lähettää lentoteitse. Jos pakettisi palautetaan meille tästä syystä, peruutamme tilauksesi ja hyvitämme sinulle täyden hyvityksen.
DHL-huoltopiste: Toimitetaan edustajalle, ja sinua kehotetaan noutamaan lähetys.
Välittäjälle tulevat lähetykset on noudettava 14 päivän kuluessa, jotta ne eivät palaa takaisin.
Muissa maissa on erilaisia lähetysvaihtoehtoja, kuten kassavaihtoehtoja, joissa on tietoja niiden tavanomaisesta toimitusajasta ja hinnoista.
Useimmissa tapauksissa pakettisi toimitetaan postilaatikkoosi tai lähimpään postikonttoriin, mutta joissain tapauksissa (esim. jos posti on täynnä, paketti voidaan toimittaa toiseen läheiseen postikonttoriin). Tämä ei ole meidän hallinnassamme, eikä meitä voida pitää vastuullisena.
Laskutamme 5 euron toimituskulun 50 euron tilauksista. Tilauksista, jotka alkavat 50 €, emme veloita toimituskuluja.
Lähetyksistä, jotka palautetaan mistä tahansa seuraavista syistä, meillä on oikeus veloittaa jopa 25 € lukien. Alv per tilaus toimituskulut ja hallintokustannukset. Tämä on kuluttajaostolain 37 ja 41 §: n mukainen.
Lähetyksiin EU: n ulkopuolelle voidaan lisätä tullimaksut, arvonlisävero ja muut maksut. Tämä on meidän valvontamme ulkopuolella, eikä mistään olemme vastuussa.
Sitoudut lähetyksen vastaanottamisen yhteydessä tarkistamaan, että ulkopakkaus näyttää vahingoittumattomalta ja että lähetys ei näytä avautuvan ja sinetöity uudelleen toimituksen aikana.
Jos ulkopakkaus on selvästi vaurioitunut ja sisällä olevien tavaroiden epäillään vaurioituneen tai jos ulkopakkaus näyttää olevan avattu ja sinetöity toimituksen aikana, pyydämme sinua valokuvaamaan lähetyksen ennen sen avaamista.
Jos noutat lähetyksen edustajalta, ilmoita vaurioista edustajalle ja pyydä lähetys punnitsemaan ja edustajan edustajat todistamaan painon.
Jos tuotetta ei voida lähettää 36 tunnin kuluessa (esimerkiksi väärän varastotilan vuoksi), ilmoitamme sinulle, ja mikäli mahdollista, odotettavissa olevan uuden toimitusajan. Tässä tapauksessa sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilmaiseksi. Laskua ei aktivoida ennen tilauksen lähettämistä.
Harvinaisissa tapauksissa huolitsijan toimitusaika lähetyksen lähettämispäivästä voi olla normaalia pidempi. Harvinaisissa tapauksissa myös lähetykset voivat kadota.
Käytäntömme on antaa 4 viikkoa lähetyksen lähetyspäivästä, ennen kuin voimme katsoa lähetyksen kadonneen. Palautamme tilauksen tai lähetämme uuden tilauksen vain 4 viikon kuluttua toimituspäivästä.
Tämä käytäntö ei korvaa oikeuksia, jotka sinulla on kuluttajaostolain 10§, 11§, 12§, 13§ ja 14§ mukaisesti.
Joten sinulla on oikeus perua ostoksesi maksutta aikaisemmin kuin 10 viikon viive, mutta odotamme palautusta nähdäksesi, mitä tapahtuu lähetykselle.
Jos olet antanut väärän osoitteen tilauksen yhteydessä, ja lähetys tästä syystä ei saavu sinulle eikä palata meille, meillä ei ole velvollisuutta palauttaa sinulle tilausta tai lähettää sitä uudelleen.
Jos ilmoitat, että et ole vastaanottanut toimitusta, mutta varustamon seurantatiedot sanovat loppujen lopuksi, että lähetys toimitetaan, meillä on oikeus
Kun teet ostoksia Glammassa, sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta tai osittaisen toimituksen jälkeen, kun viimeinen tuote on toimitettu. Huomaa, että riittää, kun ilmoitat meille, että haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi 14 päivän kuluessa, joten sinun ei tarvitse palauttaa tavaroita 14 päivän kuluessa, jotta peruuttamisoikeus olisi voimassa.
Täyden korvauksen saamiseksi tuotteen on oltava olennaisesti muuttumattomassa kunnossa, ts. Käyttämätön eikä vaurioitunut. Pakkaus on sallittu avata ja tarkistaa tuote siten, ettei tuote tai sen pakkaus vaurioidu. Sulkemista ei kuitenkaan saa rikkoa, jotta saat täyden korvauksen.
Sillä kosmeettisella tuotteella (meikki, hajuvesi, ihonhoito, hiustenhoito), jota käytetään vähän tai jonka sinetöinti on rikki, sinulla on kuitenkin oikeus peruuttaa tilauksesi arvon vähentämällä tämä etäisyyssopimuksista ja toimitilojen ulkopuolella tehdyistä sopimuksista annetun lain (2005: 59) mukaan (luku 2) 15 § 2). Tämä tarkoittaa, että annamme sinulle 10-30% tuotteen hinnasta.
Glamma ei lunasta paketteja postikuluja vastaan
Voit ottaa yhteyttä meihin sähköpostitse tai puhelimitse ilmoittaaksesi katumuksesta
Voit myös lähettää kirjeitä:
Glamma c/o Vou You AB
Åbäcksgatan 6
431 67 Mölndal
Voit sitten halutessasi käyttää kuluttajaviraston peruuttamislomaketta.
Sinulla on myös oikeus peruuttaa tilaus ennen kuin olemme lähettäneet sen, ja sen jälkeen kun se on lähetetty, mutta ennen kuin olet vastaanottanut sen.
Jos peruutat ennen lähettämistä, teemme parhaamme estääksesi sen lähettämistä, mutta emme voi antaa mitään takeita siitä, että pystymme. Emme peri mitään maksuja tai vaadi korvauksia tilauksestasi, jonka peruutat ennen lähettämistä.
Jos peruutat tilauksen, joka on lähetetty, mutta jota et ole vielä saanut, meillä (kuluttajaostolain 37 ja 41 §: n mukaan) on oikeus periä 10 euron korvausmaksu ALV mukaan lukien.
Glamma soveltaa kuluttajaostolain lakia koskevaa valitusoikeutta, mikä tarkoittaa, että sinulla on kolme vuotta valitusoikeutta tavaran vastaanottamisen jälkeen. Sitoudumme myös noudattamaan yleisen valituslautakunnan (ARN, laatikko 174, 101 23 Tukholma) suosituksia.
Valitus on tehtävä kohtuullisessa ajassa (enintään 2 kuukaudessa) virheen havaitsemisesta. Tuote tulisi sitten palauttaa meille. Tarkistamme tuotteessa olevan virheen ja hyvitämme sinulle tuotteen, jos voimme varmistaa, että virhe on olemassa ja että se oli alkuperäinen virhe. Korvaamme sinulle myös lähetyskulut ja muut valituksen yhteydessä mahdollisesti syntyneet kulut.
Älä koskaan yritä korjata tuotteeseen itse virhettä, joka jollain tavalla muuttaa tai tuhoaa tuotetta, niin vaatimusoikeutesi loppuu. Jos väität ja palautat tuotteen, jonka on todettu olevan viallinen, kun se on vastaanotettu, koko tuote ja sen pakkaus on palautettava.
Jos emme voi hyväksyä valitusta, meidän on palautettava tuote sinulle ja sinun on maksettava tosiasialliset toimituskulut sekä palautuksesta että palautuksesta sinulle. Vaihtoehtoisesti voimme käyttää tuotetta höyrystimenä, jolla on vähennysarvo arvolle, katso kohta Kumoa.
Ota yhteyttä ja autamme sinua.
Glamma sitoutuu maksamaan takaisin ennakkomaksun 14 työpäivän kuluessa päivästä, jolloin ilmoitit meille haluavansa peruuttaa ostoksesi. Voit kuitenkin odottaa, kunnes olemme vastaanottaneet tavarat / tuotteet vastineeksi tai että olet lähettänyt todistuksen palautuksesta.
Valituksen tapauksessa sitoudumme korvaamaan palautuskulut 14 työpäivän kuluessa ilmoitetun tavaran vastaanottamispäivästä, jos voimme hyväksyä valituksen.
Kaikki takaisinmaksut suoritetaan samalla maksutavalla kuin ostossa, paitsi Swish. Tarvitsemme Swish-maksuja varten pankkitilisi numerosi hyvittääksesi pankkisiirrolla.
Riitatapauksissa voit käyttää myös EU: n riitojenratkaisusivustoa
Asiakkaana on sinun velvollisuutesi pitää kirjaa mahdollisista allergioista ja herkkyydestäsi. Emme ole vastuussa henkilökohtaisista allergioista, jotka johtuvat tuotteiden sisällöstä. Jos saat meiltä tilaamastasi tuotteesta johtuvia allergisia oireita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla, jossa on kuvat reaktiosta. Jos voimme arvioida, että reaktio tulee tilaamastamme tuotteesta, annamme 50% rahasta takaisin vakiona.